divendres, 4 de febrer del 2011

Comencem a fer el projecte interdisciplinari 'Els contes i l'art'.
Les classes de 5è treballen l'arquitecte català Antoni Gaudí i el pintor neerlandès Vincent van Gogh. Mitjançant els comentaris, anem a fer unes votacions al bloc!
Només podeu votar una obra de Gaudí i una altra de Van Gogh. Aquí teniu la llista. Quan cliqueu a cadascuna de les obres, sortiran les imatges. Enrecordeu-vos de clicar a 'Enrere' per tornar al bloc.

ANTONI GAUDÍ (1852-1926)
- Casa Calvet
- Parc Güell
- Casa Batlló
- Casa Milà (= La Pederera)
- Sagrada Família

VINCENT VAN GOGH (1853-1890)
- Gerro amb dotze gira-sols
- La nit estelada
- El dormitori de Van Gogh
- Autoretrat
- Camp de blat amb xiprer

41 comentaris:

  1. He votat la nit estrellada de Van Gogh perque m'agrada molt la nit i els estels.

    Sara López 5éA

    ResponElimina
  2. M' agrada Vicent Van Gogh el quadre de Gerro amb dotze gira-sols

    marc

    ResponElimina
  3. Jo voto a la casa calvet de Antoni Gaudí i El Camp de balt amb xiprer






    Daniela 5éA

    ResponElimina
  4. Jo voto la Casa Batlló de gaudi, Autoretrat de van gogh


    Sebastian 5èA

    ResponElimina
  5. Jo voto Parc GÜell de Gaudi i la nit estrellada de Van Gogh.
    Júlia Torres 5eA

    ResponElimina
  6. jo voto a Parc Guell de gaudi obra de Gaudi

    i la nit estelada Van Gogh





    willian 5è

    ResponElimina
  7. Jo voto PARC GÜELL de gaudi i tambe LA NIT ESTELADA de van gogh


    BELINDA MARTIN CUADERN 5ÉB

    ResponElimina
  8. jo voto per el Parc Güell de Gaudi i també la nit
    estelada de Van Gogh.
    Luciano,5éB

    ResponElimina
  9. Jo voto el Parc Güell de Gaudí i també La nit estelada de Vincent Van Gogh


    Nadine, 5èB

    ResponElimina
  10. Jo voto per la sagrada familia de Gaudi i també el dormitori de Van Gogh.
    Bacary, 5è B

    ResponElimina
  11. Jo voto La sagrada família de Gaudí i també La nit estelada de Van Gogh.


    JESUS 5B

    ResponElimina
  12. Jo voto la nit estelada de Van Gogh i també la sagrada família de Gaudí.




    Joseph,5èB

    ResponElimina
  13. Jo voto el Parc Güell de Antoni Gaudí i també el Camp de blat amb xiprers de Vincent Van Gogh

    ResponElimina
  14. JO VOTO A GAUDI LA SAGRADA FAMÍLIA I TAMBÉ LA NIT ESTRELLADA A VAN GOGH

    Quique, 5è B

    ResponElimina
  15. Jo voto a Parc Güell de Gaudí i també Camp de blat amb xiprer de Van Gogh.


    YueXiang 5ÉB

    ResponElimina
  16. Jo voto la Sagrada Família de Gaudí i també la Nit Estelada de Van Gogh


    Elena, 5éB

    ResponElimina
  17. jo voto la sagrada família de Gudi i la nit estrellada de Van Gogh


    JESSICA 5eb

    ResponElimina
  18. Jo voto a la Sagrada família de Gaudí i La nit estelada de Van Gogh.

    Omar,5è B

    ResponElimina
  19. Jo voto el Parc Güell de Gaudí i també la nit estrellada de Van Gogh.

    Bader, 5t B

    ResponElimina
  20. el que ma agradat a sigut de Antoni Gaudí per el parc Guell per lo maco que es i la serp i les palmeres de pedra

    Imrane, 5eb

    ResponElimina
  21. Jo voto la Sagreda Familia de Gaudí i tanbé la nit estelada de Van Gogh.





    Mª Altagracia,5éB

    ResponElimina
  22. Jo voto a van gogh i el seu quadre "El dormitori de van gogh.






    Ricky 5eb

    ResponElimina
  23. jo voto la sagrada família de Gaudí i també la nit estelada de van GOGH

    YAJAIRA BURGOS 5éB

    ResponElimina
  24. Jo voto a la Sagrada família de Gaudí i també la nit estelada de van GOGH.

    Laura Guiseris 5èB

    ResponElimina
  25. jo voto el parc Güell de gaudí i també autoretrat de van gogh


    Laura González 5è B

    ResponElimina
  26. Jo voto a la Sagrada Família de Gaudí i la Nit Estelada de Van Gogh.


    María Belén 5èB

    ResponElimina
  27. Jo voto a el Parc Güell de Gaudi i tambe la nit eselada de Van Gogh





    Júlia Bröll Baez 5e B

    ResponElimina
  28. Jo voto per Sagrada Familia de Gaudí i El dormitori de Van Gogh

    ResponElimina
  29. Jo voto la casa Milà de Gaudí itambé de Van Gogh la nit estelada

    Yaiza 5ªA

    ResponElimina
  30. Jo voto Parc Güell de Gaudí i també la Nit estrellada de Van Gogh

    Alba 5èA

    ResponElimina
  31. Jo voto la casa Batlló de Gaudí i l'autoretrat de Van Gogh.

    Ayoub 5éA

    ResponElimina
  32. Jo voto La Sagrada Familia de Gaudí i tamba La Nit Estelada de Van Gogh

    David, 5ºA

    ResponElimina
  33. Jo voto Parc Güell de Gaudí i també la nit estalada de Van Gogh

    Olga 5èA

    ResponElimina
  34. Jo voto La Casa Millar de Gaudí i també la nit estrellada
    de Van Gogh.

    Sara K. 5ªA

    ResponElimina
  35. Jo voto el Parc Güell de Gaudí de i també de Van Gogh La Nit Estelada

    Ivan 5éA

    ResponElimina
  36. Jo voto La Sagrada Família de Gaudí i també l'autorretrat de Van Gogh.

    Josep Miquel,5èA

    ResponElimina
  37. Jo voto La Casa Betlló de Gaudí i també Gerro amb dotze gira-sols

    Queralt 5ªa

    ResponElimina
  38. Jo voto al Parc Güell de Gaudí i també Els gira-sols de Van Gogh.

    Joan García, 5éA

    ResponElimina
  39. Jo voto el Parc Güell de Gaudí i també la nit estelada de Van Gogh

    Maria Jesús , 5ºA

    ResponElimina
  40. Jo voto pels quadres d'en Van Gogh, un d'ells la nit estelada que m'agrada molt els colors que tè. És el meu favorit. I de Gaudí voto la Casa Batlló.
    Josep Miquel 5èA

    ResponElimina
  41. M'agrada molt el fotomuntatge perquè és molt divertit fer-ho i sobretot retallar la teva cara. .

    Sebastian.5éA

    ResponElimina